Forums
First  << 1  2  3  4  5  6  7  8 >>  Last
Forum Main>>Announcements>> Mr & Miss TC 2009 : Submissions closed
Chedburn

ID: 1
Level: 35
Posts: 7240
Score: 12651
Chedburn [1]Reply | Quote | Report

Thread created on Sat Jul 25, 2009 13:43:40
Last replied to on Wed Apr 28, 2010 17:50:05
Submissions to the competition are now closed. There will now be a few days to allow votes to accumulate. The competition will close on the 31st.

Thank you.


Edited by: Chedburn on 26/07/09 at 8:18:18 PM

Ched.jpg
Super secret reinforced spam barrier 2.0
tevion
ID: 1090006
Level: 21
Posts: 2478
Score: 1052
tevion [1090006]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 14:44:29
ok ill try and do one in time

2nh2bub.png
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Sexbox360
ID: 914427
Level: 21
Posts: 3234
Score: 1340
Sexbox360 [914427]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 14:46:38
Nah I'm not entering.

(OverDose the beggar in disguise)
Super secret reinforced spam barrier 2.0
The_Badlad

ID: 376247
Level: 55
Posts: 3553
Score: 344
CataThe_Badlad [376247]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 14:58:16
By OverDose [914427]
Nah I'm not entering.


lol same

jimbobcopy2.png
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Sted_Jr

ID: 993747
Level: 32
Posts: 172
Score: 69
Sted_Jr [993747]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:04:10
enjoy the time off


Edited by: Bl0ndie on 25/07/09 at 10:52:24 PM

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Plato
ID: 506411
Level: 31
Posts: 855
Score: -1373
Plato [506411]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:04:56
closed application

Haha, I beat Chedburn !


Edited by: trademarkerer on 26/07/09 at 12:39:54 AM

Everything here is viewable by the public.
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Laura92
ID: 1005239
Level: 19
Posts: 1
Score: 0
Laura92 [1005239]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:05:05
no thanks.


Edited by: Bl0ndie on 25/07/09 at 10:54:11 PM

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Sted_Jr

ID: 993747
Level: 32
Posts: 172
Score: 69
Sted_Jr [993747]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:05:10
Yer me too I think this comp is a stupid idea.

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Mr_stupa

ID: 759427
Level: 53
Posts: 306
Score: 162
Mr_stupa [759427]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:06:05
By The_Badlad [376247]
By OverDose [914427]
Nah I'm not entering.


lol same


me too lol

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Rca

ID: 684907
Level: 35
Posts: 12043
Score: 5720
Rca [684907]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:08:57
By OverDose [914427]
Nah I'm not entering.


Thank you for letting me know, i can sleep easy tonight.

Mein Fhrer Chedburn.
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Hexxum

ID: 100566
Level: 55
Posts: 320
Score: -12
brHexxum [100566]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:11:16
very cool


WolfLinkBannana.gif

Super secret reinforced spam barrier 2.0
babynilisha

ID: 936690
Level: 38
Posts: 1216
Score: 99
babynilisha [936690]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:14:04
bump:)

Accepting new members to my faction apply with battle stats ^_^

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Rca

ID: 684907
Level: 35
Posts: 12043
Score: 5720
Rca [684907]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:17:16
By FBXangelXX [936690]
bump:)


Fail

Mein Fhrer Chedburn.
Super secret reinforced spam barrier 2.0
I_KILL_YOU
ID: 448591
Level: 22
Posts: 139
Score: -4
I_KILL_YOU [448591]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:21:53
Vote for me!!

joker-paint-sig.png
Super secret reinforced spam barrier 2.0
sam-is-here01
ID: 593569
Level: 10
Posts: 9
Score: 2
sam-is-here01 [593569]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:31:54
allready have entered

tornsig-1.jpg
Super secret reinforced spam barrier 2.0
P4CM4N
ID: 482787
Level: 25
Posts: 189
Score: -26
P4CM4N [482787]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:37:40
no thank you.


Edited by: Bl0ndie on 27/07/09 at 2:06:15 PM

"In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.
Super secret reinforced spam barrier 2.0
dazy91

ID: 1052320
Level: 54
Posts: 1147
Score: 419
TO -dazy91 [1052320]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:40:07
...


Edited by: Bl0ndie on 25/07/09 at 10:58:55 PM

sig_withtxt.jpg
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Rylo23235
ID: 839214
Level: 20
Posts: 1754
Score: 594
Rylo23235 [839214]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:41:25
wow another one bites the dust


Edited by: Bl0ndie on 25/07/09 at 10:57:27 PM

http://www.swagbucks.com/?cmd=sb-register&rb=1436656
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Ididasknicely
ID: 1206851
Level: 36
Posts: 8627
Score: 1018
Ididasknicely [1206851]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:43:51
Ok will do..

Super secret reinforced spam barrier 2.0
5amuel

ID: 867675
Level: 20
Posts: 1006
Score: 239
NOVA5amuel [867675]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:45:26
mines in already:) first time on first page, lol

animated-sig-for-5amuel.gif
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Shinnster

ID: 528781
Level: 71
Posts: 8274
Score: 3805
FTWShinnster [528781]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:46:43
By 5amuel [867675]
mines in already:) first time on first page, lol


its like, omg first page!!

tard



Super secret reinforced spam barrier 2.0
Fingerling

ID: 1118743
Level: 20
Posts: 359
Score: 70
Fingerling [1118743]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:46:44
nah

5005dfec-f1a7-ffde-703272.gif


Super secret reinforced spam barrier 2.0
DrUniverse

ID: 539612
Level: 56
Posts: 2281
Score: 295
UGKDrUniverse [539612]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:51:13
I am also not entering.

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Player
ID: 457711
Level: 48
Posts: 2437
Score: 1618
Player [457711]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 15:52:59
Goodluck to the people that entered,

and the stupid people that are saying ' omg yay first page ' go kill yourself please.

Cre8iveauction.png
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Morkot

ID: 635053
Level: 40
Posts: 249
Score: -25
Morkot [635053]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 16:07:27
goodluck to everyone entering:)

Super secret reinforced spam barrier 2.0
ced70
ID: 984505
Level: 18
Posts: 3
Score: 0
ced70 [984505]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 16:13:21
dont want too enter:)

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Aedwawa
ID: 1013828
Level: 40
Posts: 213
Score: 46
Aedwawa [1013828]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 16:15:38
Nice

Super secret reinforced spam barrier 2.0
DrSomeone
ID: 870175
Level: 47
Posts: 3283
Score: 1196
DrSomeone [870175]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 16:17:27
got myself entered but i dont think my chances are great lol.
worth it for 10 points surely

http://www.torn.com/forums.php?forumID=13&ID=13507914
Super secret reinforced spam barrier 2.0
AylaTayla
ID: 350383
Level: 25
Posts: 51
Score: 22
AylaTayla [350383]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 16:18:10
i just entered, vote on my pic please!

wingssig-1.png

Thats Me :-)
Super secret reinforced spam barrier 2.0
839226
ID: 839226
Level: 37
Posts: 2610
Score: 1051
839226 [839226]Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 16:22:10
Woah, nearly forget. Never got to find the brown paper bag to do what I wanted, so I'll just have to see where my ugly face gets me

Super secret reinforced spam barrier 2.0

ID:
Level:
Posts:
Score:
 []Edit | Reply | Quote | Report

Posted on Sat Jul 25, 2009 16:31:23
Hey

Forum Main>>Announcements>> Mr & Miss TC 2009 : Submissions closed
First  << 1  2  3  4  5  6  7  8 >>  Last

This thread has been locked.