Forums
First  << 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 >>  Last
Forum Main>>Announcements>> Staff Applications...Open
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Myst
ID: 9338
Level: 55
Posts: 2878
Score: 290
Myst [9338]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 03:57:07
Kaleidoscope, why are you still lvl 14?



Result: As the engine starts you step on the accelerator and drive the Ferrari 458 out of the showroom!
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Ms_HELLFIRE

ID: 353840
Level: 57
Posts: 2367
Score: -30
TNLMs_HELLFIRE [353840]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:02:08
hmm am i qualified?

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Yuri_Orlov

ID: 175440
Level: 43
Posts: 3758
Score: 153
INFYYuri_Orlov [175440]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:07:13
Your application has been submitted and if you have been considered, you will be mailed.> Back

some of the answers are priceless

spamsociety.jpg
yuri.gif
screwyurifa4.jpg

OMG YURI_ORLOV I HATE HIM!!!
Super secret reinforced spam barrier 2.0
VincenValentine
ID: 256058
Level: 32
Posts: 1233
Score: 7
VincenValentine [256058]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:10:39
Lol, everithing gets creazy when new staff are required, but hey, someone has to be chosen, so stop saying..HO ITS NOT GONA BE ME I KNOW.
Well i'm eager to know who this lucky man/woman will be.
Vincen Valentine

Super secret reinforced spam barrier 2.0
VladiMatt
ID: 5947
Level: 59
Posts: 644
Score: 111
VladiMatt [5947]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:10:56
I dunno why I'm still lv 14! I'm on 3-4 times a day! Maybe because I never bust people out of jail... :/

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Silent-Stranger
ID: 270224
Level: 51
Posts: 17099
Score: 6167
Silent-Stranger [270224]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:12:25
By VincenValentine [256058]
Lol, everithing gets creazy when new staff are required, but hey, someone has to be chosen, so stop saying..HO ITS NOT GONA BE ME I KNOW.
Well i'm eager to know who this lucky man/woman will be.
Vincen Valentine


They generally end up chosing a few people, not just one.

userbar542978ng3.gif
S-STC.jpg
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Ms_HELLFIRE

ID: 353840
Level: 57
Posts: 2367
Score: -30
TNLMs_HELLFIRE [353840]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:12:49
By Kaleidoscope [5947]
I dunno why I'm still lv 14! I'm on 3-4 times a day! Maybe because I never bust people out of jail... :/


try attacking inactive higher level user

Super secret reinforced spam barrier 2.0

ID:
Level:
Posts:
Score:
 []Edit | Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:21:01
Your application has been submitted and if you have been considered, you will be mailed.:P

Super secret reinforced spam barrier 2.0
MC_Zes-T
ID: 59390
Level: 45
Posts: 164
Score: -29
MC_Zes-T [59390]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:23:27
bout time

Super secret reinforced spam barrier 2.0

ID:
Level:
Posts:
Score:
 []Edit | Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:24:29
Alright open .. i need some post tho lol

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Caddyshack

ID: 108333
Level: 56
Posts: 2408
Score: 739
Caddyshack [108333]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:48:45
Application Sent

I am Caddyshack and I approve this message.
5177fd29472aab3cf2a49bf1606a5eaa.jpg
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Hiring100kIntel

ID: 266775
Level: 91
Posts: 9826
Score: 2641
Hiring100kIntel [266775]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:55:44
I thought only people who are in DV get to be staff. =/

Hiring for my company 50k int=600k. Druggies are welcome if active.
Super secret reinforced spam barrier 2.0
Healen
ID: 78092
Level: 40
Posts: 1009
Score: -66
Healen [78092]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:55:45
gonna be my 2nd time applying. hope i'll be selected this time.

Healen.png
Super secret reinforced spam barrier 2.0
RustyNutt
ID: 325079
Level: 28
Posts: 104
Score: 5
RustyNutt [325079]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 04:59:03
Good luck all

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Strife_Cloud
ID: 336679
Level: 39
Posts: 192
Score: -12
Strife_Cloud [336679]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:01:58
i will send in my application asap


Super secret reinforced spam barrier 2.0
-bush-

ID: 421036
Level: 59
Posts: 1003
Score: -59
«S»-bush- [421036]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:03:43
vote bush - we need more adult admins - non brown noser - says it how it is - i shall take care of the 17 to 20 age group females - let you off the hook if im in a good mood - get your friends out of fed to - vote bush.

Super secret reinforced spam barrier 2.0
NeverEnD
ID: 522070
Level: 48
Posts: 1746
Score: 257
NeverEnD [522070]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:05:58
there's no voting in here. -__- .. all staff decision

72b2b06e-9c36-7f84-493481.gif
Super secret reinforced spam barrier 2.0
GoldenGuard

ID: 262
Level: 63
Posts: 6909
Score: 2200
GoldenGuard [262]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:10:04
By Kaleidoscope [5947]
I dunno why I'm still lv 14! I'm on 3-4 times a day! Maybe because I never bust people out of jail... :/


have you ever been a donator? ...that helps too (getting more stats)

RyanSigAwsum.jpg
Gotta love being hacked =(
Super secret reinforced spam barrier 2.0
--Scar--
ID: 92407
Level: 62
Posts: 2841
Score: 70
--Scar-- [92407]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:10:28
I applied mwhahahahaha.

Scar-1.jpg
Super secret reinforced spam barrier 2.0
JONNODIE
ID: 58208
Level: 23
Posts: 126
Score: 0
JONNODIE [58208]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:14:00
Sweet I'm going to apply

tcpsign1le6.gif
Super secret reinforced spam barrier 2.0

ID:
Level:
Posts:
Score:
 []Edit | Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:25:39
so sweet new..............
I wanna do so much but ............................
I ...........................
I am so active .....................
Now,My Posts ................only 69,
I wanna join IRC Chat too ...................
but ...............hoo...................what I can do ?

:(

Super secret reinforced spam barrier 2.0
Ch00k

ID: 7060
Level: 70
Posts: 2814
Score: 365
Ch00k [7060]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:33:13
I'm skipping out this year too, good luck to others

Years ago when I first started TC, WaSuppyPuppy [59] was my Newbie Helper. Till this day, I still look up to him. Always doing $1 sales in my bazaar, since 2011.
Super secret reinforced spam barrier 2.0

ID:
Level:
Posts:
Score:
 []Edit | Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:36:17
this sucks you have to be level 15 and over to apply i wanna be a staff member so badly..... lol.... hope i am level 15 next time they are open witch i dought it

Super secret reinforced spam barrier 2.0
BaCardii
ID: 123738
Level: 29
Posts: 100
Score: 0
BaCardii [123738]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:37:23
Well.... You could click the link...? :]

cardanashforum.gif
Super secret reinforced spam barrier 2.0
TypeRinmyPants
ID: 427591
Level: 40
Posts: 545
Score: 28
TypeRinmyPants [427591]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:37:53
yeah i applied last time, DENIED nothing has changed so i'm not going to this time, good luck all. lol

Super secret reinforced spam barrier 2.0
BaCardii
ID: 123738
Level: 29
Posts: 100
Score: 0
BaCardii [123738]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 05:56:46
Meh. Good luck everyone.

cardanashforum.gif
Super secret reinforced spam barrier 2.0
lceMan
ID: 362147
Level: 21
Posts: 25
Score: 0
lceMan [362147]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 06:03:42
Goodluck All those applying!!:P

2000012496560617752_rs.jpg
userbar1ng4.jpg
6031tr4.gif
Super secret reinforced spam barrier 2.0

ID:
Level:
Posts:
Score:
 []Edit | Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 06:08:16
:D

Super secret reinforced spam barrier 2.0
MrsGreenthumb
ID: 220723
Level: 44
Posts: 116
Score: 0
MrsGreenthumb [220723]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 06:13:27
not quite old enough but always willing to help the rookies.

MrsGreen2k4bust220723jpg.jpg
Super secret reinforced spam barrier 2.0
MonkeyGod
ID: 263014
Level: 20
Posts: 119
Score: 2
MonkeyGod [263014]Reply | Quote | Report

Posted on Wed Feb 27, 2008 06:27:13
awesome

Forum Main>>Announcements>> Staff Applications...Open
First  << 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 >>  Last

This thread has been locked.